Monday, December 8, 2008

JOM JADI AHLI KELAB DI HUJUNG JARI


Selamat Datang Ke "Kelab Di Hujung jari" Teknologi Terkini.


Sebuah 'Kelab Maya' yang ditubuhkan bagi membantu semua rakyat Malaysia yang dibebani masalah kewangan. Memastikan semua ahli kelab 'Bebas dari Penjara' hutang dan mengecapi erti 'Kebebasan Luar Biasa'. Menjadi manusia biasa yang punya wang dan punya masa di khaskan untuk keluarga.

"Kelab Di Hujung Jari"boleh di asaskan oleh sesiapa saja sebagai konsultan/penasihat kepada mereka yang berminat untuk mencari pendapatan tambahan melalui 'konsep perniagaan pintar'.
Kelab Di Hujung Jari adalah sebuah kelab maya, yang mana setiap ahli boleh melayari laman web masing masing di http://www.2hundredplus.com/ iaitu franchise kepada sebuah syarikat pembekal webhosting terkemuka di dunia, http://www.retico.net/.

Sistem penjanaan pendapatan, urusan online, laman web serta bantuan teknikal semuanya diurus oleh retico.net.Sedikit informasi tentang retico: Klik Di Sini!
Apa yang perlu dilakukan?.

Sertai sekarang, keahlian cuma RM70.00 untuk seumur hidup. Tiada bayaran bulanan diperlukan. Warnakan hidup anda dengan pengalaman yang menarik melancong ke luar negara. Cukup mudah! Daftarkan diri anda, kemudian jemputlah ahli keluarga, kawan kawan atau sesiapa sahaja yang berminat dengan aktiviti "Kelab Di Hujung Jari anda".

Ianya akan melayakkan anda untuk tiket melancong, serta pendapatan lumayan untuk anda setiap bulan.Lebih ramai ahli yang anda perkenalkan, lebih banyak tiket melancong yang anda terima, serta lebih lumayanlah ganjarannya. Klik Di Sini! Untuk melihat 8 jenis pendapatan yang ditawarkan kepada anda.

Pada suatu masa nanti anda dengan bangganya boleh mengatakan "bahawa Kami telah melakukan sesuatu yang berlawanan dengan dunia biasa, semakin banyak destinasi yang kami telah kunjungi, semakin berkuranglah bebanan hutang dan semakin bertambah pula pendapatan bulanan kami".

Mungkin ada di antara rakan-rakan anda tidak percaya, tetapi apakah rumusan yang boleh anda buat tanpa menyertai "Kelab Di Hujung Jari" yang mana anda yang mengasaskanya sendiri? Kos untuk anda/rakan percaya adalah sangat rendah, berbanding apa yang boleh anda kecapi dan nikmati.

Tak perlu terlalu emosi', hubungi kami dan dapatkan penjelasan. Maaf. kami tidak merayu sesiapa menyertai kami, tetapi kami menawarkan tempat untuk setiap orang yang mahu 'bebas dari penjara' hutang dan bersama kami melakukan aktiviti aktiviti menarik di luar negara.

Siapa patut menyertai?

Antaranya adalah...

Ejen Insurans

Ejen hartanah

Penasihat kewangan

Penceramah/Motivator

Pelatih Ejen perkhidmatan kewangan

Ejen MLM

Pereka grafik Printer

Hair stylist

Nursery / Taska

Catering

Ejen pelancongan

Pengalih bahasa

Juru tari

Pelatih Yoga

Kosultan

Guru Tuisyen

Jurugambar

Pereka fesyen

Make-up artist

Juru runding

Fittness trainer

Wedding Planner

Interior designer/Landscape designer

Event organiser

Pest control

Ahli silap mata

PenghiburPengacara majlis / Em Cee...
dan mereka-mereka yang pernah terkena dengan program-program di internet sebelum ini yang melibatkan ribuan wang yang mengalir dengan begitu sahaja.
dan ramai lagi di dalam industri perkhidmatan!
dan mereka-mereka yang akan di berhentikan kerja.

Kebiasaannya, mereka di dalam industi perkhidmatan seperti contoh di atas dapat berjumpa 4-5 orang prospek setiap hari. 4-5 prospek setiap hari x30 hari=?, tetapi kelab ini hanya perlukan 6 orang sahaja menjadi tajaan terus anda maka selebihnya bolehlah anda meletakan di bawah orang-orang yang anda sayangi,Bayangkan betapa ramai akan menjadi ahli kelab maka pendapatan anda akan berterusan dan dalam jangka masa yang panjang.

Penyata pendapatan SertaMerta,Harian,Mingguan,Bulanan Semuanya itu hanya Dengan Modal Serendah RM70 Sekali Untuk Seumur Hidup.


"Kita adalah arkitek yang bertanggungjawab merancang,mencipta, mereka, memilih cara membina kehidupan kita sendiri dan berita baiknya kita boleh "renovate" apa yang telah kita bina"


Internet menjadi tunggak utama kerana keahlian anda ialah kepada sebuah syarikat yang memberikan perkhidmatan web hosting.



syarikat web hosting terbesar di USA





Apabila seseorang itu menjadi ahli, perkhidmatan yang paling asas yang dapat digunakan secara PERCUMA ialah kemudahan web hosting. Bagi mereka yang tahu mengenai dunia Internet, kemudahan hosting ialah yang paling mahal kerana dibayar secara bulanan jika dibandingkan dengan membina laman web atau mendaftar domain yang hanya perlu dibayar setahun sekali sahaja.
Untuk menggunakan kemudahan ini, ahli perlulah membina laman web mereka dan mendaftarkan nama domain mereka. Hantarkan maklumat domain dan email kepada Retico melalui Support Ticket untuk mendapatkan kemudahan hosting yang akan diberikan dalam masa 48 jam.hosting ini sebagai satu kemudahan kepada ahli-ahli yang bernaung di bawah ”kelab” mereka.

No comments: